donderdag, februari 01, 2018

Campaign trail 2018


Het is nog even tot 21 maart maar de campagnemachinerie begint nu toch echt wel op gang te komen. Ergo, het is tijd om, zoals mijn goede vriend en communicatiegoeroe Paul Maris​ zou kunnen zeggen: '...je public appearance verder te  upscalen zodat de stickyness van je value based purpose door clear messaging vanuit een crossmediale presence across de target audience komt en perserveert'. Helder.

Dus, mocht je de komende tijd een overkill aan Nuis2018 crossmediaal kabaal ervaren, stem dan op 21 maart 2018 op mij (lijst 2, plek 4), dan beloof ik je dat ik weer normaal ga doen. Echt waar. Ooit.

Nu serieus, we willen als CDA Ede​ zeker wat moois bereiken in Ede. Kijk in het verkiezingsprogramma voor het hele verhaal. Lees daar hoe we naar de samenleving, armoedebestrijding, duurzaamheid kijken, maar ook naar koopzondagen, laagvliegerij, windmolens, vrijwilligers en veiligheid in de wijken en dorpen.

Voor de snelklikkers: Standpunten van het CDA
Voor de slow readers: Verkiezingsprogramma CDA

FAQ's
Q: Kan ik je campagne helpen?
A: Jazeker. Like deze pagina, stem CDA en mocht je niet weten op wie: lijst 2, plek 4 (Jan Willem Nuis) en wordt onderdeel van het online CDA/Nuis2018 Streetteam. Hierover later meer.

Q: Kan ik ergens Nuis2018 merchandise (stickers, t-shirts, etc) krijgen?
A: Merc is schaars. Maar let op: CDA gaat het land (nou ja, de gemeente Ede) in, en dan heb je de kans om gadget en de originele nuis2018 sticker te krijgen. Er komt ook nog een Nuis2018 loterij waar je stuff kan winnen (zonder dat je op mij moet (mag wel) stemmen uiteraard... #kieswet). Posters zijn er wel. Ook kun je banners downloaden.

Q: Moet jij echt met flyers door het dorp lopen?
A: Ja. Het is een eer en wonderschoon genoegen dat ik onderdeel mag uitmaken van de flyerfolklore die onze lokale democratie al vele jaren tot een vitale democratie maakt.

Q: Krijg je ook zo'n groene jas?
A: Ja. Met ere zal ik deze dragen.

Q: Nemen jullie ook zo'n tragisch campagnefilmpje op waar jullie samen een cover zingen met een eigengemaakte tekst?
A: Neen. En nogmaals neen. Als ik wil zingen, ga ik wel bij de cantorij.

Q: Ik wil op je stemmen, maar dan moet je me wel betalen.
A: Nee. Dat mag niet, en wil ik ook zeker niet.

Q: Ik wil best op je stemmen, maar dan moet je ff een vergunning voor m'n uitbouw of een kapvergunning voor me regelen.
A: Nope. Onmogelijk. Wil ik ook zeker niet.

Q: Waarom doe je dit allemaal?
A: Omdat ik het leuk vind maar ook belangrijk. Eerlijke democratie lijkt misschien heel gewoon voor ons, maar het is iets waar we zuinig mee om mogen gaan.

Q: Ik wil best op je stemmen, heb vertrouwen in je, denk dat je het goed gaat doen, maar ja, ik stem niet op het CDA.
A: Goed dat je in ieder geval gaat stemmen. Da's het belangrijkste. Ik ga je waarschijnlijk niet in een Q&A overtuigen, maar misschien helpen mijn speerpunten, de CDA standpunten en het CDA verkiezingsprogramma een beetje. Uiteraard ben ik wel benieuwd waarom je dan op mij zou stemmen. Ik wil uiteraard hierover graag met je in gesprek. Link ff via Facebook of instagram.


Geen opmerkingen:

Most Viewed