zondag, januari 14, 2018

NUIS2018: Nuis for gemeenteraadslid!


Zoals je hierboven kunt zien, kun je op mij gaan stemmen. Nou, je kunt stemmen als je in de gemeente Ede woont, ouder dan 18 jaar bent, Nederlands staatsburger bent en niet in de gevangenis zit. Maar verder, klopt het gewoon helemaal, je kunt echt op mij gaan stemmen. 21 maart 2018 is de dag waarop het allemaal gaat gebeuren. De gemeenteraadsverkiezingen in Ede. De partij die zo aardig was mij in haar gelederen op te nemen, is het CDA. En, niet alleen opnemen maar ook gelijk op een mooi plek neerzetten: plaats 4 op lijst 2. Meer info over mijn belevenissen vind je hier: www.nuis2018.nl. Like mijn Facebookpage!

Wat we willen, waar we voor staan en waar we voor gaan, vind je allemaal hier: www.cda-ede.nl.

Feiten
Datum: 21 maart 2018
Partij: CDA
Lijst: 2
Plaats: 4




Geen opmerkingen:

Most Viewed